Kalanetika

Kalanetikos treniruotė

Tai kūno balansą, jėgą, elastingumą, bei vidinę harmoniją gerinanti treniruotė.
Kalanetika – tai žemo bei vidutinio intensyvumo mankšta, subalansuota kiekvienam. Kalanetika aktyvina dubens dugno raumenis, gerina koordinaciją, stiprina stuburo giliuosius raumenis. Kalanetika ypatinga tuo, jog nors mankšta nesudėtinga – rezultatai akivaizdūs, ypač apimčių sumažėjimo linkme. Kalanetikos mankštoje naudojamos įvairios mankštos technikos, tačiau pagrindas- saugūs pulsuojantys mažos amplidutės judesiai.  Taip pat lavinamas plastiškumas ir moteriškumas, atsiranda “išsilaisvinuso” kūno pojūtis, kuris vėliau atsispindi visose gyvenimo veiklose.

 

Užsiėmimus veda gydytoja Gintarė Trainavičienė:

Gintarė – mama, gydytoja, licencijuota sporto trenerė. Visą jaunystę profesionaliai sportavusi gimnastiką, šiuo metu gydo žmones tiek tradiciniu būdu tiek mankšta. Kalanetikos ir Pilates trenere dirba 10 metų. Pagrindinis užsiėmimų tikslas: saugumas bei nauda. Po Gintarės treniruočių ne viena moteris pakeičia net tik savo psichikos ir kūno būseną bet ir gyvenimo kelią, kas tampa trenerėmis, kas paverčia savo pomėgį profesija. Gintarės nuomone, judėjimas pagrindinis sveikatos šaltinis.